Đặt phòng trực tuyến, hoặc gọi

Hà Nội: (04) 7109 9999 - (04) 7309 9899

Hồ Chí Minh: (08) 7309 9899 - (08) 7109 9998

T2 - CN: 08:00 - 23:00

Mytour Vietnam is looking for funny & energetic colleagues to join our team!! You must be a team player & must be able to keep up with our fast paced environment. If you are ready for a new challenge in a nationally successful company, you have come to exactly the right place.

 

 

Công việc
· Tìm hiểu về dịch vụ của công ty ( tour du lịch, phòng khách sạn, vé máy bay..)
· Hỗ trợ và tư vấn cho khách hàng sự lựa chọn tốt nhất khi có nhu cầu.
· Lắng nghe, tiếp nhận và phản hồi cho cấp quản lý trực tiếp từ ý kiến khách hàng.
· Cung cấp thông tin theo yêu cầu khách sạn / khu nghỉ dưỡng và hỗ trợ kịp thời.
· Đảm bảo tất cả các tài liệu du lịch, bao gồm tất cả các điều khoản và điều kiện, phát hành vé và hóa đơn được xử lý một cách chính xác.
· Duy trì và cập nhật hồ sơ của công ty khách hàng 'trong hệ thống.
· Xây dựng và duy trì mối quan hệ làm việc tốt với khách hàng thông qua dịch vụ khách hàng xuất sắc và hỗ trợ.
 

Yêu cầu
· Nam/ Nữ dưới 28 tuổi.
· Giọng nói nhẹ nhàng, không nói ngọng, hoặc nói giọng vùng miền riêng.
· Chăm chỉ, chịu được áp lực công việc.
· Có kỹ năng giao tiếp.
· Có kinh nghiệm làm công việc chăm sóc khách hàng từ 6 tháng trở lên.
· Thành thạo tin học văn phòng.
· Ưu tiên ứng viên có am hiểu về lĩnh vực du lịch, khách sạn.
 

Chế độ đãi ngộ.
· Phụ cấp chi phí cơm trưa, phụ cấp máy tính
· Được đóng BHXH, BHYT theo quy định Nhà nước.
· Làm việc trong môi trường năng động, nhiều cơ hội học tập, phát triển, và được hưởng đãi ngộ phù hợp với năng lực
· Có cơ hội tham gia các khóa đào tạo, huấn luyện chuyên môn.
 

Cách ứng tuyển
Ứng viên tiềm năng gửi CV về email: hr@mytour.vn
SĐT: (84) 71099999 Line 238
Các ứng viên tiềm năng có thể truy cập trang web mytour.vn để biết thêm chi tiết!

Loại hình công việc: Toàn thời gian

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Responsibilities:

  • Attend to customer''s travel enquiries and requests via phone and email professionally.
  • Understand Customer''s travel requirements and propose appropriate itineraries at competitive prices.
  • To provide information on hotel/resort requirements and assist with applications in a timely manner.
  • Ensure all travel documentations, including all terms and conditions, ticket issuance and billings are processed accurately.
  • To maintain and update corporate Customer''s profile in the system.
  • To build and sustain excellent working relationships with customer through outstanding customer service and support.

2. Requirements:

  • Candidate must possess at least a College Degree, any field.
  • Proficient in Microsoft Excel
  • Full-Time position(s) available.
  • Prefer at least 1 year experience in travel environment.
  • Prefer Good destinations and geographical knowledge.
  • Service-oriented with good communication and interpersonal skills.
  • Meticulous, positive mindset and ability to work well in a fast-paced environment.
  • Strong team spirit with ability to work independently.
  • Can work under pressure.

3. Salary and benefit :

  • Working in a professional environment with young and talented people
  • More benefits will be discussed with short-listed candidates.

4. Work place: Hanoi & Ho Chi Minh City

Contact: Ms.Huong - hr@mytour.vn. Hotline: (04) 7109 9999 (line 238)